Reklam məqaləsi

Bir reklam məqaləsi (Məhsul marketinqi) məhsul və ya xidmətdə müəyyən bir maraq yaratmaq üçün nəzərdə tutulmuş mətndir.

Məhsulun imtina yaratmaması və satın almağı tələb etməsi vacibdir. Reklamın mətninin əsas məqsədi - xüsusi maraqların formalaşmasıdır. İstifadəçinin marağə varsa, o, satın alınmaq barədə qərar verəcəkdir.

Məhsul merketinqi necə işləyir?

1. Həvəsləndirici satış

Bazarda yeni bir məhsul və xidmət göründüyündə, istifadəçi onlardan necə istifadə etməyi və bu yeniməhsulun faydasını bilmir.
İstifadə üçün addım-addım təlimatlar - praktik istifadə edilə bilən bir məhsul buraxmısınıza;
İstifadədən sonra yekun nəticənin təqdim edilməsi;
Yeni bir şəxsiyyət imicinin formalaşması - gözəllik sənayesi ilə əlaqəli olduqda,

2. Resurs populyarlığının artırılması

Yeni sayt bu kimi TOP-da görünməyəcək. Bu, axtarış sistemindı müəyyən bir yeni məshul tələb edir. Biz etibarımızı bölüşməyə və "nofollow" etiketini çıxarmağa hazırıq.
KİV ilə qarşılıqlı əlaqə və məqalələrin dərc edilməsi kümülatif təsir göstərir. Onlar haqqında yazırlar - sənin haqqında danışırlar - səninlə işləmək istəyirlər.

İnsanlar məhsula almırlar - bir həyat tərzi alırlar.

 

Xidmətlərin dəyəri

Qiymət bir saytda yerləşdirmək üçün göstərilir. Bir çox saytlarda tanıtım məqalələri yerləşdirə bilərsiniz.

Materialın yaradılması Qiymət
Blokdakı “Şirkət xəbərlərində”200,00 AZN
Lentdə+Blokdakı “Şirkət xəbərlərində” 300,00 AZN
Lent 2-də 24 saat ərzində (“Lent 2” blokuna və mob230,00 AZN
TOP+Blokdakı “Şirkət xəbərlərində”400,00 AZN
Lent 3-də 24 saat ərzində (“Lent 3” blokuna və mob250,00 AZN
TOP 5-də 24 saat ərzində (“TOP 5“ə və mobil tətbiq300,00 AZN
TOP-da 2000 işarəyədək xəbər yerləşdirmək (TOP 5-ə200,00 AZN
Lentdə 2000 işarəyədək xəbər200,00 AZN
Hamısı: